duminică, 5 martie 2017

Corina o nostagie

Corina o nostalgie 







Credeam ca sunt indragostit 
Si nu ma inselam 
Credeam ca sunt dorit 
De dragoste vibram,,,

Cutreierand prin lume 
Adesea o visam 
-Corina,ce dulce nume 
Parul saten,i-mi razvrateam,,,

Adolescenta solara 
Bruneta selenara 
-Corina,zambea nostalgic 
I-mi cuprindea,silueta magic,,,

Cu bratele ei fine 
O mangaiere,ca o minune 
Sarutul ei,ma devora 
Nimbu-mi jubila,ca pavaza,,,

Intre noi,iubirea devansa lacrimi 
Aprinzand,atatea pasiuni 
Conversatii pline de patimi 
Produceau,sensibile furtuni,,,

O amintire,minutioasa 
-Corina,parca era geloasa 
Perceptia mea liryca,extravaganta 
O deruta usor,facand-o mai pedanta,,,

Intr-o zi,ne-am asezat pe-o banca 
Relatia,incadrata in timp util 
Lasa suspinul,sa treaca 
O relationare,despartita de stil,,,

Vivacitatea,acoperea nodul din gat 
Transfigurati de trauma 
Ne-am legat ceva in gand 
A fost ceva frumos,nu o drama,,,

Zambetul fara grimase,cu bortite 
Ne-au contopit,cu doua portite 
Mirajul sentimentelor,a decis 
Fair-play,un joc fara invins,,,

Ne-am despartit,zambind 
Vantul adia surazand 
Lacrimi cu anticipare 
Straluceau in  departare,,,